Dong Energy, goede klantenservice!

In 2012 ben ik klant geweest bij Dong Energy, een prettig bedrijf met een goede klantenservice en dat mag gezegd worden! Wel eens vragen gesteld via het contact formulier en aangegeven dat ze antwoord via e-mail mochten geven. Toch belde ze omdat ze dan nog sneller antwoord konden geven op mijn vraag.

Sinds begin 2013 ben ik klant geworden bij Essent om maar één reden, ik zou goedkoper uit zijn dan bij Dong Energy. Inmiddels heb ik ook daar ervaring opgedaan met de klantenservice en die is toch stukken minder dan bij Dong, ze reageren pas na een week of helemaal niet. Als je eenmaal contact hebt met een medewerker proberen ze je wel zo goed mogelijk te helpen.

Begin deze week kreeg ik onderstaande kaart in mijn brievenbus onder het motto “Uit het oog maar niet uit het hart”. Ik vind dit toch sportief dat je nog aandacht krijgt al ben je geen klant meer. Natuurlijk heb ik netjes mijn mening gegeven en als reden voor overstap gekozen voor “beter aanbod”.

Voorkant:

dongenergy_voorkant

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Achterkant:

dongenergy_achterkant

Reacties zijn gesloten.