Ik kreeg van de week een e-mail van Bol.com met als onderwerp “jubileum” en dacht “Bol.com zou zoveel jaar bestaan of zo”. Blijkbaar ging het over mij. Ze wilde mij persoonlijk bedanken en mededelen dat ik al 40 bestellingen bij hun had geplaatst. Ben ook al jaren trouwe klant en zeer tevreden over hun assortiment, voorraad en levering van bestellingen.
Vol enthousiasme zou ik de bloemen in ontvangst willen nemen – maar die waren er niet – echter kreeg ik wel 5 euro korting bij mijn eerst volgende aankoop, mits ik binnen 30 dagen een bestelling zou plaatsen. Nederlander zoals ik ben heb ik dus weer een bestelling geplaatst, nummer 41, zodat ik de korting kon gebruiken hehe. Het was een blanke houten fotolijst van om en nabij 17 euro. Bij Bol.com betaal je geen verzendkosten boven de 20 euro dus heb ik er ook nog maar een flesje Therme badolie bijgedaan zodat ik daaraan voldeed. Kijk dit is optimaal bestellen in een webwinkel.
Bol.com hartelijk bedankt, heb van mijn jubileum genoten, ik zeg op naar de 50 bestellingen 🙂
Update 18-2-2013
Inmiddels heb ik alweer een “persoonlijke e-mail” ontvangen dat ze heel blij zijn met mij. Krijg ik weer € 2,50 euro korting …maar deze ronde sla ik even over 🙂
Voor 40 bestellingen mogen ze eigenlijk wel wat meer korting geven dan €5…
Dag lezers van dit bericht
Ik heb een BOL.com cadeaukaart gekregen in een kerstpaket.
Staat geen bedrag op of bij.
Hoe ga ik verder ??
Beste Kees,
Als het goed is vind je op de voor- of achterkant een cadeaukaartnummer. Dit nummer kan je invullen op onderstaande website om het saldo te zien.
https://www.bol.com/nl/m/cadeaubon-bestellen/
De saldochecker vind je onderaan de pagina.
Succes!