Mikro Elektro laat zien dat service nog bestaat

mikroelektro_logo Een aantal weken geleden had ik bij Mikro Elektro Oosterhout het product Philips myLightAccent Naturelle TeaLights (3 stuks) gekocht. Dit zijn nep waxinelampjes in een matte glazenhouder. Bijna echt, ziet er super uit want het licht flikkert zelfs een beetje, maar dan zonder het gevaar van vuur. Als ze uit gaan plaats je ze gewoon op de lader.

Vanaf het begin deed een van de drie lampje het niet. Eerst dacht ik dat ik hem niet juist op de lader had geplaatst. Toen dacht ik dat het misschien de lader was. Deze heeft drie laadplekken zodat je alle lampjes direct op kan laden. Dus toen de lampjes een keer van plek veranderd met als resultaat dat het lampje het nog steeds niet deed.

Hierna besloot ik toch maar eens langs de Mikro Elektro Raamsdonksveer te gaan want volgens mij is het lampje gewoon kapot. In de winkel leg ik het probleem uit en laat een werkende en een kapotte lampje zien. De medewerker vraagt om het lampje en hij loopt de winkel in om vervolgens 1 minuut later terug te komen met een werkend lampje en de reactie “Ik heb hem voor u omgewisseld, alstublieft. Wij regelen het verder met Philips.”.

Natuurlijk viel het product gewoon onder de garantie regeling van 2 jaar. Ze hadden het product ook in kunnen nemen en op kunnen sturen voor reparatie. Ik was het dan misschien weken kwijt geweest.

Ben maar een paar minuten in de winkel geweest. De rekening hoefde ze nog niet eens te zien. Dit is nou echte service waarvoor ik ze ook heb bedankt. Veel winkels kunnen hier nog een voorbeeld aan nemen!

philips_mylightacces_tealights

Laat een reactie achter

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.