In de zomer van 2014 werd mij gevraagd om een website te ontwikkelen voor de Oosterhouste Trail. Deze website heb ik eind 2014 opgeleverd. Vanaf 2015 heb ik ook de administratie voor de trailrun geregeld, communicatie naar alle deelnemers in de vorm van een nieuwsbrief en zo nog een aantal activiteiten.
In eerste instantie zou ik alleen de website doen, hmm waar is het fout gegaan….. ;-). Maar zo na de eerste editie kan ik zeggen dat het met veel plezier heb gedaan hoor!
In juni heb ik de startnummers besteld en voorzien van sponsorlogo’s. Op het moment van bestellen waren er maar 3 logo’s en dat betekende dus dat er een plekje overbleef. Na overleg met de organisatie heb ik voorgesteld mijn logo daar te plaatsen in ruil voor het ontwikkelen en onderhouden van de website. Het resultaat zie je hieronder.
Best wel leuk als je een blog website hebt en je ziet dan je logo 300x terugkomen op een startnummer. Tijdens de trail heb ik nog met een aantal mensen gesproken die benieuwd waren wie Tim de Hoog nou was haha.
Heel netjes. Misschien moet je ‘Web development’ onder je naam zetten. Is het meteen duidelijk wat je doet, wel handig voor potentiële klanten.