Rijkswaterstaat reageert snel op melding gat oprit A27

Logo van Rijkswaterstaat.Op 6 april reed ik richting Utrecht voor een bespreking voor mijn werk. Ik reed bij af- en oprit 20 Geertruidenberg de A27 op. Vlak voordat ik wilde invoegen op de snelweg zat er een enorm gat in de weg. Dit gat kon ik niet meer omzeilen dus met een flinke klap ben ik er doorheen gereden met mijn linker voorband.

Net twee maanden geleden nog twee nieuwe banden moeten kopen omdat mijn stuur trilde. De garage vertelde me dat er een slag in mijn banden zaten. Voorzichtig liet ik mijn stuur los maar dat trilde gelukkig niet dus zover bekend geen schade.

De volgende dag heb ik het contactformulier op de website van Rijkswaterstaat ingevuld. Ik wist eigenlijk niet of ik dit bij hun of bij gemeente Geertruidenberg moest melden. Binnen 1 uur had ik al een reactie van Rijkswaterstaat met het verzoek om meer informatie zoals de precieze locatie. Ik had eigenlijk verwacht dat ik pas na een paar dagen een reactie zou krijgen.

In mijn tweede e-mail heb ik daarom een afbeelding van Google Maps meegestuurd met een pijl waar het gat zat. Binnen een dag kreeg ik weer een reactie dat het onderzocht zou worden. Als het kritisch was zou het binnen een paar dagen opgelost worden en anders tijdens regulier onderhoud. Persoonlijk vind ik het kritisch omdat het je auto kan beschadigen en mogelijk een ongeluk kan veroorzaken omdat mensen uit willen wijken tijdens het oprijden van de snelweg.

Mijn complimenten voor de snelle en juiste reactie van Rijkswaterstaat en fijn dat het opgelost wordt.

Tags: geen tags

Laat een reactie achter

Je e-mailadres zal niet worden gepubliceerd. vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.