Outlook.com toont e-mail niet meer in Microsoft Edge

17 oktober 2017 om 17:00

Probleem:
Nadat je bent ingelogd met je @live.com- of @hotmail.com account op Outlook.com kom je uit in het overzicht met e-mails. Je klikt op een e-mail maar na lang laden zie je alleen een wit scherm. Dit probleem doet zich voor bij iedere e-mail die je opent in Outlook.com.

Wanneer je inlogt in Internet Explorer of Chrome heb je geen last van het probleem. De conclusie is daarom dat het probleem met Microsoft Edge te maken heeft.

Oplossing:
De oplossing is heel simpel. Verwijder de tijdelijke internet bestanden en cookies op jouw computer.

  1. Klik rechts bovenin Microsoft Edge op de drie horizontale puntjes
  2. Klik in de lijst die verschijnt op “Instellingen”
  3. Klik onder “Browsergegevens wissen” op “Kies wat u wilt wissen”
  4. Vink aan “Cookies en opgeslagen websitegegevens”
  5. Vink aan “Gegevens en bestanden in de cache”
  6. Vink optioneel aan “Browsergeschiedenis”
  7. Klik onderin op “Wissen”
  8. Herstart nu de computer
  9. Log in op Outlook.com en open een e-mail om de oplossing te testen

Oplossing getest op:
Windows 10, Microsoft Edge met een @hotmail.com account

Tweet about this on TwitterGoogle+Share on FacebookPrint this page