Nieuwe website voor Dolopkadoos.nl

Eind mei is de nieuwe website voor Dol op Kadoos online gegaan. Deze website is gemaakt met WordPress en voorzien van het gratis Colorlib Shapely thema. Het thema is aangepast op basis van de huisstijl die door een grafisch vormgever is bedacht met als doel de website een luxe uitstraling te geven.

Dol op Kadoos is een bedrijf van Karin Luters met als doel om bijzondere relatiegeschenken te vinden voor de zakelijke en particuliere markt. Je kan zelf op internet de vele websites afzoeken en uren kwijt zijn. Dol op Kadoos neemt jouw dit werk uit handen. In een persoonlijk gesprek met Karin Luters wordt bepaald wat de wensen zijn en het budget. Zij gaat vervolgens op zoek naar bijzondere relatiegeschenken.

Om de website snel in te laden wordt er gebruik gemaakt van Autoptimize om JS en CSS bestanden samen te voegen en Smush om afbeeldingen te optimaliseren. Om bezoekers een goed beeld te geven van de mogelijkheden staan er ook een aantal producten op de website. Om deze zo goed mogelijk te presenteren wordt er gebruik gemaakt van foto’s in hoge resolutie.

In eerste instantie zou de website ook voorzien worden van een WooCommere webshop, maar na overleg met de opdrachtgever is besloten dit niet te doen. Het bedrijf wil zich profileren als de business partner die unieke geschenken kan vinden voor bedrijven of particulieren.

Voor optimale presentatie op social media is de website voorzien van plugins om berichten, pagina’s en producten automatisch op Twitter en Instagram te plaatsen. Door gebruik te maken van de Yoast SEO plugin wordt er ook voor gezorgd dat de website goed geïndexeerd kan worden door Google, Bing en Ecosia.

Bezoek Dolopkadoos.nl

Voorpagina van Dolopkadoos.nl.Impressie pagina op Dolopkadoos.nlOver Dol op Kadoos pagina op Dolopkadoos.nl.

 

 

 

Nieuwe website voor Dolopkadoos.nl
Beoordeel dit blog

Laat een reactie achter

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.