Probleem:
Je bent op dit moment klant bij KPN met internet en e-mail. Maar je wilt overstappen naar Ziggo, XS4All, Tele2, Delta of een andere provider. De reden kan zijn omdat het goedkoper is of wegens de dekking. Misschien ga je wel naar het buitenland.
Standaard ben je het e-mailadres kwijt bij KPN of Ziggo als je geen klant meer bij hun bent. Logisch want je betaalt ook nergens meer voor. Sommige providers bevriezen het e-mailadres nog even voor je. Mocht je toch weer klant worden dan kan je jouw e-mailadres terugkrijgen.
Sinds midden 2021 blijft, na opzeggen van een KPN abonnement, de geregistreerde e-mailadressen nog 6 maanden beschikbaar.
Oplossing:
KPN biedt een E-mail only abonnement aan. Je hoeft dan niet voor andere producten of diensten te betalen en behoud jouw eigen e-mailadres. Wel zo handig als je al tientallen jaren klanten bent bij KPN en de hele wereld jouw e-mailadres kent.
Nadeel is wel dat dit abonnement 7,50 euro per maand kost waardoor je per jaar 90 euro betaalt. Best een flink bedrag om een e-mailadres te behouden. Maar als je overstapt naar een andere provider waar je meer krijgt en/of meer bespaart kan het toch interessant zijn.
Interesse? Neem dan telefonisch contact op met KPN om dit abonnement aan te schaffen.
Ook interessant:
Wil je niet afhankelijk zijn van een KPN, Ziggo of Tele2 e-mailadres? Lees dan in dit blog hoe ik ervoor gezorgd heb dat ik hier niet afhankelijk van ben en toch de belangrijke informatie van de internetprovider ontvang.
Spelling (2x) je … betaalt en niet betaald (dus met een t; tegenwoordige tijd is stam plus t).
Bedankt, heb het meteen aangepast.