Ongeveer 8 jaar geleden heb ik een Philips scheerapparaat gekocht wat natuurlijk als man niet zo vreemd is. Om in aanmerking te komen voor 1 jaar extra garantie moest je het apparaat registreren op de website van Philips.com. Hiervoor had je dan weer een Philips account nodig.
Inmiddels zijn we dus 8 jaar verder. Het apparaat is allang uit de garantie en verder deed ik niets met het account. Daarom heb ik besloten het account te verwijderen. Op de website van Philips vind je een stappenplan om dit te doen. Alleen de opties kon ik niet vinden.
Dan maar contact opnemen met de klantenservice via de chat. Ik werd snel en vriendelijk geholpen. De medewerker zou het in orde brengen en mijn account laten verwijderen. Dit zou een paar dagen duren voordat het verwerkt zou zijn.
Na 1 maand ontving ik een e-mail met daarin de mededeling dat mijn account verwijderd zou zijn. Maar ik kon nog steeds inloggen wat ik in een reactie op de mail heb aangegeven.
Een aantal dagen later kreeg ik weer een antwoord van Philips. In dit antwoord werd ik verwezen naar deze pagina om mijn gegevens te laten verwijderen.
Jouw gegevens bij Philips laten verwijderen:
Wil jij ook jouw gegevens laten verwijderen? Vul dan het formulier op deze pagina in.