Probleem:

- Opnieuw proberen
- Bestand overslaan
- Kopieer actie annuleren
Oplossing:
Optie 2 en 3 waren geen optie. Maar optie 1 haalde ook niets uit. Zelfs niet na de computer opnieuw opstarten. De foutmelding bleef hetzelfde en was ook telkens bij hetzelfde bestand. Toen ik in de verkenner, de map op de NAS bezocht, viel het mij op dat er bij bepaalde bestanden een groen vinkje stond en bij de andere een blauw wolkje. Bij het bestand waar foutmelding 0x80070184 getoond werd stond ook een blauw wolkje. Als ik het bestand aanwees in de map was het 0 KB groot. Dit bestand kon je ook niet openen omdat het leeg was. Als ik een bestand met een groen vinkje aanwees was dit groter dan 0 KB.De NAS was het probleem:
Ik vroeg de gebruiker of de NAS aan stond. Die zij meteen jazeker, daar heb ik niets aan gedaan. Ik kan op mijn smartphone ook gewoon de bestanden zien. Voor de zekerheid vroeg ik of hij naar zijn Synology NAS wilde lopen om het te controleren. Deze bleek uit te staan. De gebruiker wist niet waarom. Hij keek op zijn smartphone en zag wel alle bestanden in de lijst maar kon ze niet allemaal openen. Eigenlijk hetzelfde probleem als op de computer. De NAS werd weer opgestart en een paar minuten later werden de blauwe wolkjes vervangen door groene vinkjes. Vervolgens kon er opnieuw van de NAS gekopieerd worden naar de externe schijf zonder foutmelding 0x80070184.Advertentie: